Har en mysig helg. Igår spelade jag och Fr...

Har en mysig helg. Igår spelade jag och Fredde golf och sen sprang jag hem från golfbanan. Måste prestera bättre nu så jag kan springa Göteborgsvarvet under 1.50 nästa år. Det ska gå! Idag tog vi en mysig sovmorgon med frukost på sängen medan vi tittade på nyhetsmorgon. Sen promenerade vi ner till stan med lillebror Martin. Fredde hittade ett par vinterkängor och sen åt vi lunch. Sen stack jag och Fredde och tränade på Gerda. Måste komma i ännu bättre form nu så jag kan svansa runt i bikini. Ska nämligen till Egypten med hjärtat i november. Underbart! Nu myser vi i soffan och äter stuvad blomkål med fläskytterfile. Imorgon ska jag jobba. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0