Uppdatering

Nu är det på tiden att jag ägnade mig åt bloggen och en rejäl uppdatering. Det har hänt väldigt mycket sedan jag skrev sist. Här är några smakprov. Jag har bland annat..


..spelat golf


..lunchat i solen med fina petro


..grillat i hos mamma & pappa


..varit på 80-tals-fest



Igår var första dagen på nya praktikplatsen, IVA i Kristianstad. Verkar vara en väldigt bra arbetsplats och alla jag har träffat är väldigt måna om mig och vill att jag ska få ut så mycket som möjligt av min tid hos dem.

Nu ska jag snart upp till Gerda. Var på ett nytt pass igårkväll, 1,5 timme alpingympa med extra mycket stångövningar. Det bästa passet någonsin, otroligt skön känsla efteråt. Idag blir det ett vanligt gympastång-pass och sen lite styrketräning på gymmet.

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0