Tjoho!  Jag kunde visst få till ett bloggi...

img_3753 (MMS)

Tjoho!  Jag kunde visst få till ett blogginlägg från mobilen. Som bilden i förra inlägget visar sprang jag alltså Göteborgsvarvet i lördags. Mitt mål var att springa under två timmar men tyvärr blev det 2:06. När jag kom i mål kände jag att det fanns mycket kraft kvar. Visste inte riktigt hur jag skulle lägga upp loppet. Men är ändå otroligt stolt över mig själv! för exakt ett år sen kunde jag precis springa 5 km för att sen vara helt utmattad, men nu har jag inga problem med att springa 21 km. Kul med utveckling! Har redan anmält mig till fler lopp tillsammans med systra mi! Nu ska jag sova. Imorgon väntar sista passet på IVA i Kristianstad! Äntligen! Avslutar med en bild på jourrummet där jag spenderat alldeles för många nätter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0