Sängbord

Blev riktigt nöjd med våra nya sängbord. Hittade två på mammas och pappas vind som vi tydligen haft när vi var små. Med lite färg och nya knoppar blev det väldigt snyggt!


Före, dock är de uppochner..


Efter!





Annars har jag en riktigt dålig period just nu. Känner enorm prestationsångest inför Göteborgsvarvet samtidigt som jag känner mig både fysiskt och psysiskt utmattad. Vantrivs med att sova på sjukhuset i Kristiandstad och att pendla 3 tim/dag. När jag begav mig ut för en löprunda idag sloknade jag nästan direkt. Efter bra pep-talk med både Petro & pappsen har jag nu bestämt mig för att vila fram till lördag och sen ta det därefter. Jag känner att mitt uppsatta mål inte är inom räckhåll just nu men jag ska försöka vara stolt om jag bara tar mig runt.

Snart ska jag bege mig till K-stad och spendera yttterligare en natt där. Usch.

Stort grattis till mina fina vänner Petro & Tess och deras män, är så glad för er skull!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Sängborden blev ju som nya!

Det är okej att inte alltid vara på topp. Det är okej att vara trött. Sen inträffar svackorna ibland på de mest sämsta tidpunkterna. Men man klarar det. Ibland måste man tänka om och ändra sina planer, men man klarar det. Du klarar det :)

2011-05-18 @ 18:27:31
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0