Vanor

Har kommit fram till att jag är en riktig periodare när det gäller mat. Ett tag åt jag Polly varje dag (okej, det är inte mat men det är gott!), när jag var yngre åt jag spagetti och bacon varje dag, osv.. Finns många, många olika maträtter som jag ätit mängder av periodvis. Senast var det ananas och keso där jag nyligen ersatte ananasen med mango. Nu har har hittat en ny favorit, eller kombination av favoriter ska jag väl säga. Avokado, skinka, keso, tomat & grönsakkrydda på ett knäckebröd eller grov macka. Prova!


Kvällsmat!


Helgen kommer bestå av intensivt tentaplugg. Närmar mig slutet på den tuffaste kurs jag någonsin läst. Den 25 mars avslutar vi med tenta och sen middag på Elyssé med klassen. Därefter väntar 8 härliga veckor med praktik.

Hoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0