Torsdag

Idag är det sista vinterdagen. För mig innebär april att våren är här. Tråkigt nog öser regnet ner utanför fönstret här i Lund. Så länge det inte är snö ska jag väl inte klaga.

Ikväll väntar ett pass på barnintensiven, likaså imorgonbitti. Håller helg kl 15. Ska träna styrkegympa på Gerda kl 16 om det är någon som är sugen på att hänga med?

Filmen vi såg igår var väldigt mysig. Inte så rolig som jag hade hoppats. Hade ganska höga förväntningar. Dessutom var slutet väldigt märkligt. Men jag skulle definitivt se den igen om jag fick chansen.


Firande på Elyssé av att mardrömkursen var slut!


Kommentarer
Postat av: FrökenKajson

Heeej! Tror den är från HM men är gammal :(

2011-04-02 @ 19:17:25
URL: http://frokenkajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0