Onsdag

Nu närmar det sig. Dagen med stort D. Min ångest bara växer, usch.
Vill inget hellre än att klara denna tenta. Det kommer säga allt om hur jag ligger till samtidigt som jag kan slappna av lite under praktiken och inte behöva spendera alla kvällar vid böckerna ytterligare två veckor.

Pausar lite nu för att se Grey's. Sen blir det böckerna igen.

Imorgon har vi muntlig tenta mellan 9-16. Sen ska jag svettas ihjäl på Gerda och plåga kroppen ordentligt så jag är helt slut på kvällen.


Snart är det sommar igen!


Förresten, det finns inget bättre än att ta en paus i pluggandet och bege sig ut på en lång löprunda i vårsolen. Min energi blir då på topp! Känns bra inför Göteborgsvarvet.


Mycket kärlek runt mig nu. Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0