Fredag!

Är det någon mer än jag som brukar lyssna på Mix Megapol om mornarna? Älskar när det är fredag och de spelar upp jingeln, "Fredag! Wiiiee!". Då vet jag att det är helg.

Veckan som gått har varit bra. Jag och S har skrivit väldigt mycket på vår projektplan och skickat in ett första utkast till vår handledare. Ska bli spännande med feedback och se om vi är på rätt spår. Har även hunnit med att träffa söta Mimmi. En underbar vän som jag känt sen jag var 11 år. Ser henne som en av mina bästa vänner. Nu fick jag lova henne att hon ska få vara blomsterflicka på mitt bröllop så nu är jag så illa tvungen att fortsätta vara vän med henne. Typiskt.


Vi firade fettisdagen med krabbelurer!


Idag hämtade mamma och mormor mig på skolan så åkte vi till Nova en sväng. Handlade en supermysig klänning och nya solisar. Så snygga!



Ja, petro det är samma modell som du köpte. Älskar den!
Just det. Jag har permanentat håret igen. Äntligen volym.


Nu ska jag ut och springa en lång runda i solen.
Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0