Vuxna


Det märks på människor i min omgivning att vi börjar växa upp och bli vuxna. Förlovningar, planer för graviditet, samboskap som tar ett nytt steg. Jag tycker det är underbart. Livet trappas upp och glädjen blir större. Fick nyligen veta att min barndomsvän Johanna har blivit friad till i den ultimata romantiska staden Paris dagen innan nyårsafton. Stort grattis till er!

Idag har jag haft en riktigt skön slappedag. Har givetvis hunnit med en ordentlig omgång styrketräning och löpning.

Förhoppningsvis kommer min kurslitteratur imorgon så jag kan börja läsa så smått. Iih vad jag längtar till skolan börjar den 17 januari!


Här satt jag och skrev c-uppsatsen med Petro i november 2009



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0