Snabb

Mycket snabb leverans. Brandos.se rekommenderas varmt. Mina kängor passade perfekt och är hur snygga som helst. Kan vifta på tårna precis lagom mycket. Har känt på sulan a-la-pappa-sätt och den är mer än godkänd. Stabil alltså för oss vanliga människor som inte brukar vrida sulor hela dagarna.



Ikväll är det bara soffan som gäller. Denna veckan i skolan har varit väldigt intensiv. Tycker faktiskt att jag är duktig och att det går väldigt bra mestadels i utbildningen än så länge. Visst är det jobbigt ofta men de positiva "aha-upplevelserna" väger upp mot allt jobbigt. När poletten trillar ner förstår jag varför jag läser vidareutbildning redan istället för att vänta några år.

Idag var det grupparbete i skolan och sen åkte jag till IKEA med mormor och mamma. Köpte doft -och värmeljus och väldigt praktiska ljushållare i glas som man både kan ha värmeljus och långa stearinljus i. De kostade 4kr/st så jag slog till och köpte 20st. Bra att ha när man har stor fest t ex. Fredde funderar på att ha 25årsfest i vår så då har vi ljuset klart iaf..


Mormor gillar inte att vara med på kort därför blev det lite knasigt. Det bjuder jag på.


Söta mamma



Nu ska jag se när Sverige förlorar mot Frankrike och sen kramas med sambon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0