Ner

Då har berg -och dalbanan åkt ner igen. Riktigt långt ner. Dum jag var som kände mig så glad innan. Givetvis går jag in i väggen då. Har i princip skrivit färdigt arbetet och har bara den vetenskapliga artikeln kvar som jag ska anknyta till patientfallet. Har letat i över 3 timmar utan framgång. Får panik. Lägger det på is ett tag nu och tar hjälp av mina basgruppsmedlemmar imorgon. De har kanske också gått in i väggen. Vi hjälper varandra.


Här sitter jag heeela dagen..


Har ett väldigt bra arbetsrum. Ljust och luftigt, dessutom skönt att gå ut och andas frisk luft på balkongen ibland.


Imorgon är det föreläsningar hela dagen. Först anatomi/fysiologi och sen respirationsfysiologi. En väldigt bra dag tror jag. Ska ta med mig en stor lunch så jag kan vara ordentligt koncentrerad hela dagen.

Efter skolan ska jag följa med Freddes bror på lägenhetsvisning. Förhoppningsvis gillar han lägenheten och flyttar till Lund. Alla tre bröderna samlade på samma bostadsområde hade de gillat väldigt mycket allihop. Tycker det är så härligt att de tar så väl hand om varandra. Är glad att jag får ta del av det.

Senare på kvällen ska vi tvätta, storhandla och laga mat. Imorgon blir alltså en riktigt lång dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0