Lördag

Tränat, ätit och vilat. En perfekt lördag. Nu ligger jag i soffan med Fredde, Martin & Madde och kollar på en film, För Kärleken. Verkar helt okej faktiskt.

Imorgon ska vi fira Freddes födelsedag här hemma. Han fyller egentligen år på måndag men då tränar han direkt efter jobbet och kommer inte hem förrän halv elva ungefär. Imorgon blir det alltså brunch med allt gott man kan tänka sig. Kanske sång och ett paket också! Sen ska vi baka en tårta tillsammans som vi ska bjuda svärfar och bröderna på sen. De ska mellanlanda hos oss mellan vm-matcherna de ska se här i Lund. Själv är jag inte speciellt intresserad av handboll. Inte sport överhuvudtaget för den delen. Möjligtvis golf och badminton. Jag ska spendera kvällen med att fortsätta min djupdykning i min fantastiska kurslitteratur. På måndag börjar allvaret, spännande!


Snart 25 år, finare för varje dag!
Nu går vi in på vårt sjätte år tillsammans, underbart.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har Kee-eh en guldring på vänster ringfinger?

2011-01-16 @ 11:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0