Fredag

Första skolveckan avklarad. Känns fortfarande helt rätt och jag är tacksam för den kunskap jag kommer ha om ett år. Fast just nu känns det väldigt tungt, på gränsen till deprimerande. Det är så himla mycket som ska repeteras och minst lika mycket nytt som ska studeras om och om igen. Är så rädd att det kommer bli ytinlärning och korvstoppning så jag inte kommer ihåg något sen. Samma rädsla som när jag gick grundutbildningen men då var det "okej" att inte kunna allt. Människor runt om en hade enorm förståelse och stort tålamod och det gick väldigt bra. Är rädd att pressen för kunskapsnivån kommer vara mycket högre.

Suck.. hade jag kunnat se mig själv nu hade jag bara skakat på huvudet. Det har gått en vecka, EN! Måste släppa på paniken och pressen. Allt kommer bli bra. Jag ska kämpa.

Ikväll ska vi på middag hos Jenny och Toffe med Sofi och Klas. Ska bli jättemysigt. Saknar verkligen tjejerna nu när vi inte jobbar tillsammans längre. Hoppas de också läser vidare snart så vi kan jobba tillsammans sen.

Imorgon ska vi på 25årsfest i Hörby. Jag känner inte så många. Det är mest Fredriks barndomskompisar. Lilja håller mig sällskap på den fronten och det känns tryggt. Det kommer säkert bli trevligt det också.

Söndag blir det plugg hela dagen och måndag likaså. Sen är det fulla dagar med föreläsningar igen..



Vill tillbaka till Poda Island, helt avslappnad - inga bekymmer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0