Böcker

Idag har tränat, handlat, lagat mat och umgåtts med bror min. Hämtade ut min kurslitteratur på posten också. Jag har bara bläddrat i de än så länge och har fått en riktigt skräckblandad förtjusning. Det är väldigt avancerat men intressant. Det kommer utan tvekan bli tufft, som jag sagt tidigare, men jag ska klara det. Mina föräldrar gav mig mitt namn av en anledning!

Har även passat på att göra bloggen lite finare. Tyckte det var dags. Har lite mer planer för den men får ta det i etapper.


Nu kör vi!


Nu sitter bröderna Rudolfsson i soffan och tittar på Millenium-triologin. De är lediga imorgon hela bunten. Själv ska jag gå på nattpasset. Innan dess blir det träning och sen fika med fina Petro.

På fredag och lördag ska jag jobba på en nyöppnad avdelning på sjukhuset. De har öppnat den till följd av platsbristen och ringt in personal från alla möjliga avdelning. Alltså en blandning både av patienter och personal. Det kan bli intressant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0