Ångest

Har haft introduktion i skolan hela dagen. När halva dagen gått och vi fått höra hur mycket vi förväntas kunna föreställde jag mig hur jag sprang mot fönstret och slängde mig ut från tredje våningen. "Vad har jag gett mig in på? Kan jag göra det här?" Osv..
Självklart låter allting fantastiskt spännande. Jag måste nog börja peppa mig själv lite mer. Hade ett väldigt givande samtal med kära mams. Hon är bra, riktigt bra. Självförtroendet åkte upp lite så jag väntar med att hoppa ut genom fönster ett tag till.

Har suttit här vid skrivbordet och läst om cellen sen jag kom hem. Tog en liten bensträckarpaus nu. Snart dags att dyka ner i böckerna igen.





Idag är det din dag F. Får ge dig en ordentlig grattiskram när du kommer hem ikväll. Kärlek!




Hejdå måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0