Ångest igen

Har inte läst alls idag. Handen bultar och tröttheten (?) i huvudet är ofattbar. Måste äta, vila och börja om imorgon. Positivt med utbildningen är att det finns föreläsningsfria dagar som är ämnade för magisteruppsatsen, självstudier och basgruppsarbete. Det är mest givande för mig personligen. Föreläsningar är oftast inte så bra som jag hoppas har jag lärt mig av erfarenhet sedan grundutbildningen.


Drömyrket!


Fick reda på idag att jag inte får utbildningsbidrag. Väldigt tråkigt och tydligen är jag den enda i klassen som inte fick det. Beror på att jag inte har tillsvidareanställning utan endast vikariat. Det är därför man ska jobba längre innan man söker vidareutbildning.. Fast eftersom jag inte tog så mycket lån under grundutbildningen känns det inte så farligt att ta det ett år nu. De som intervjuat mig ville att jag skulle höra av mig så fort jag blev färdig så de kunde ge mig en anställning. Det är mycket positivt.

Nog med grubblerier. Snart kommer Fredrik hem och då ska vi kramas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0