Aktiv

Idag har jag varit riktigt aktiv. Först en timmes badminton. Både vann och förlorade så tyckte det gick bra. Framförallt var det väldigt roligt. Sen åkte vi alla fyra till Gerdahallen och körde styrketräning i 45 min ungefär. Sen blev det lite lunch innan jag begav mig för att fika med Petro. Alltid lika mysigt. Dessvärre blev det en snabbfika för Wayne´s stängde tidigare än vi trodde. Men kvalité över kvantitet.

Efter fikan åkte jag in till Malmö för att tillgodoräkna en rabatt jag fick på väskan så jag fick lite pengar tillbaka.

Alltså har jag knappt suttit still idag, vilket inte bådar speciellt gott för det stundande nattjobbet. Ska lägga mig i soffan och vila lite nu innan jag beger mig upp mot sjukhuset.





Nu- soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0