2010, året som gått

Gjorde en likadan förra året. Kanske blir tradition.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Sprang tävlingslopp. Jobbade som sjuksköterska.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Lovade att sluta feströka när jag blev legitimerad sjuksköterska. Jag höll löftet undantaget semestern till Thailand där det blev några cigaretter i solen.


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej tyvärr. Men en arbetskollega blev gravid och andra vänner har planer för graviditeter.


4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, lyckligtvis inte.


5. Vilka länder besökte du?
Fantastiska Thailand tillsammans med min fina sambo, hans bröder och flickvännen Madde.



6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Fler soliga lediga dagar med familjen.


7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
27 december fick jag veta att jag är antagen till vidareutbildning till intensivvårdssjuksköterska som börjar till våren. Fredrik bjöd ut mig på Elyssé i Malmö för att fira. Vi njöt av fondue och varandras sällskap.


8. Vad var din största framgång 2010?
Ett år arbetslivserfarenhet, obetalbart. Har lärt mig väldigt mycket och kommer sakna alla fina kollegor.



Började springa på riktigt och var med i två lopp, 5 km på Blodomloppet i Malmö och 1 mil i Skanör.



9. Största misstaget?

Beslutet att jobba hela julhelgen. Inte speciellt roligt att missa allt julmys.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Frisk som en nötkärna.


11. Bästa köpet?

Acne Pistols short. Ett fantastiskt par skor som jag använder väldigt ofta.



12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och väskor.



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag blev antagen!


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
 
Miami to Ibiza - Swedish House Mafia


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare. Mycket gladare. Allting är underbart!


16. Vad önskar du att du gjort mer?
 
Önskar inte att jag gjort något mer. Är nöjd!


17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Stressat över framtiden istället för att njuta av nuet.


18. Hur tillbringade du julen?

Firade julafton den 23 på kvällen hemma hos föräldrarna i Eslöv. Annars jobbade jag från 23-27 december.


19. Blev du kär i år?

Har alltid, kommer alltid vara.


20. Favoritprogram på TV?

Biggest Loser.


21. Bästa boken du läste i år?

Hypnotisören - Kepler


22. Största musikaliska upptäckten?

Ingen speciell, lyssnar mest på radion.


24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

En rosa golfjacka!


25. Något du önskade dig men inte fick?
 
Nej, fick allt jag ville ha!


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
 
Spenderade dagen i Köpenhamn med föräldarana och Fredrik. Vi åt lunch och glass i solen, sen en lång (!) promenad till Experiementariet där vi hann leka 20 min innan de stängde. En fantastisk dag!



27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ingenting, är mer än nöjd!


28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jeans och tunikor, koftor. 



29. Vad fick dig att må bra?

Familj, vänner, jobbet & Fredrik.


30. De bästa nya människorna du träffade?
Jenny & Therese på jobbet!




Det var det hela. Tror 2011 kommer bli ett fantastiskt år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0