Tenta

Veckan som gått har varit riktigt jobbig. Känner mig som en riktig gnällspik och egentligen borde jag inte klaga. Vet att det är många som vill gå den här utbildningen men som inte hade lika mycket tur som jag. Men, det är så tungt! Kommer hem sent om kvällarna, äter, pluggar och slänger mig sen i sängen. Den här veckan har jag nog gråtit varje dag. Känner mig utmattad. Testade att skippa träningen några dagar men då blev jag nästan ännu tröttare. Veckan som avslutades med ett stort G på utbildningens andra tenta är den värsta vecka jag upplevt på länge. Är otroligt glad och nöjd över tentaresultatet. Men mest glad över att veckan nu är slut.

Det stycket var väl lite osammanhängade och flummigt. Liknande mitt sinnestillstånd under veckan. Tänkte slå tillbaka från och med nu. Ska inte låta de deppiga stunderna vinna.

Imorgon får jag besked om ett eventuellt sommarjobb. Var på intervju i torsdags. Hoppas, hoppas.


Idag har jag pluggat lite. Tänkte bege mig ut och springa nu och sen hämta mina föräldrar som varit ¨på skidresa i Italien. Ska hämta mormor innan så ska vi äta lite lunch hemma hos oss.

Ikväll blir det hemmagjord pizza och mys med Lilja och Jeppa föhoppningsvis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0