Fynd

Dagarna går snabbt. Skola, träning, äta, sova.

I fredags var söta Sofi här. Vi tittade på film och pratade hela kvällen. Skönt att få prata ut ibland.
I lördags var jag, F, Veronica & Andy ute och åt. Först en drink på Fellini och sen en fantastisk köttbit på Glorias. Egentligen är en sportbar kanske inte det bästa stället att gå till med flickvänner. Mer ett grabbställe.

Fick ett paket på posten idag. En klänning från French Connection som jag fyndade på Tradera för 100 kr. Helt ny med alla tags kvar.




Imorgon ska jag på spinning på morgonen. Sen skola till fyra och en sväng till biblioteket. Sen snabbt hem och lämna väskan med en miljon böcker innan jag beger mig hem till Petro. Ska äntligen få träffa henne och hennes nya kärlek. Mys!


Fin!


Slocknade i sängen direkt när jag kom hem från träningen idag. Ska lägga mig för natten nu tror jag. Är helt slut i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0