Sista

Inatt går jag på mitt sista pass på barnintensiven. Har varit fantastiskt på många sätt och känslomässigt svårt på några. Jag har lärt mig väldigt mycket, inte bara kring vården utan även om mig själv.

Nu väntar två relativt lugna veckor med läsande och skrivande. Därefter ska jag praktisera på IVA i Kristiandstad. Det ska naturligtvis också bli väldigt roligt men ser inte fram emot att gå upp 4:30 för att pendla.


Nedan är mina senaste shoppingfångster..







Snart kommer älskling hem och då ska vi ut på ännu en lång springtur. Senaste rundan sprang jag 11.4 km på 62 min. Helt okej tempo inför Göteborgsvarvet men jag måste nog öka lite om jag ska ha marginal till mitt mål.


Hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0