Tromboflebit


Efter jobbet igår begav jag mig till Gerda för 2 timmars hård och effektiv träning. I slutet började jag känna hur det gjorde ont på insidan av höger underben som det gjort tidigare ibland. Denna gången gjorde mer ont. Ringde till sjukvårdsrådgivningen som hänvisade mig till jourläkarcentralen som i sin tur skickade mig till akutmottagningen. Det blev alltså en trevlig fredagskväll på akuten i Lund. Efter att ha väntat i fyra timmar fick jag syn på en klasskompis till min syster. "IGOR!" ropade jag desperat och efter tio min hade jag fått en diagnos och ett recept på salva. Tromboflebit var det. Kul.

Nu har jag latat mig i soffan tillräckligt länge. Nu ska jag bege mig till Gerda och träna som fan.

Ikväll ska vi ta igen gårdagens förlorade myskväll med sällskap av Jesper och fina Caroline.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0