Regn


Blev ordentligt blöt när jag sprang hem från jobbet igår. Fast vilken härlig känsla. Har aldrig sprungit i regn tidigare.

Hade glömt att jag bytt pass med en kollega idag så jobbar ikväll istället för på morgonen. Det är mycket roligare att jobba morgonpass. Tiden går supersnabbt, det finns massor att göra och sen är det mer tid kvar på dagen när man slutat. När jag jobbar kväll får jag istället försöka utnyttja förmiddagen till sysslor. Nu håller jag till exempel på att laga mat så det finns till älsklingen när han kommer hem. Fransk fiskgratäng och bulgur. Sen tänkte jag hinna med ett träningspass kl 11. Sen blir det lunch på jobbet innan jag stämplar in.

Skulle egentligen fikat med pappsen idag men det fick vi ställa in. Ska dit på torsdag en sväng istället efter jag spelat golf med Fredde.


































Midsommar 2010







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0