Puls


Effektiv onsdag. Steg upp tidigt och begav mig till barnmorskemottagningen för cellprovtagning. Tycker verkligen inte om att sitta i en gyn-stol. Det är så utelämnande. Nu är det gjort och dröjer förhoppningsvis lång tid till jag gör det igen.

Sen satte jag mig på Espresso House i stan och hade en mysig frukost för mig själv. Läste tidningen, drack chai och åt en god smörgås. Lite vardagslyx. Därefter blev det en sväng på Team Sportia och H&M, köpte pulsklocka, reflexväst och en tjusig kjol.




Nu har jag lagat mat, tvättat mina sminkpenslar och ska äta lite innan jag beger mig till jobbet.





Stor kärlekskram till min fina syster. Hanna, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0