Nytt


Nytt i garderoben.


Mysig kofta med söta detaljer.



Halvtransparent blus med volang.


Igår när jag kom hem från jobb + träning hade älsklingen städat, tvättat & diskat. Han är fantastisk. Sen åt vi och tittade på Idol. Fredrik körde Uffe-style. Nämligen att blunda och bara lyssna.




Nu ska jag titta på en film, laga lite mat och sen gå till jobbet. Ikväll ska jag springa hem igen, tänkte våga mig på en omväg så rundan blir lite längre. Jag är otroligt mörkrädd så springer bara där jag garanterat vet att det finns mycket människor. En fredagkväll 21:30 bör inte det vara några problem.

Imorgon blir det utflykt till Borås!



Kommentarer
Postat av: Lilja

Naw, så mysig den Odd Molly koftan ser ut.. riktigt fin :) det verkar som det är fler som myser framför Idol :)

2010-09-15 @ 19:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0