Eufori


Gårdagen bestod av fullkomlig glädje. Hade en fantastisk födelsedag! Blev väckt med frukost på sängen som bestod av fattiga riddare och varm oboy enligt tradition. Fick även min present. Den fantastiskt fina klockan från Michael Kors som jag önskade mig. Tack hjärtat!

Dagen spenderades i Köpenhamn tillsammans med F och föräldrarna. Lunch i solen på ströget och glass med flödebolle i hamnen. Därefter en lång (!) promenad till Tuborg för en leksväng på Experimentariumet. Sen buss + tåg till Eslöv där vi firade vidare med pizza och den klassiska "Britta-tårtan". Av mina fina föräldrar fick jag (förutom den fantastiska dagen i kph) en snygg hallonröd gore-tex jacka från Peak Performance. Av söta mormor fick jag ett armband från Thomas Sabo.






Kommentarer
Postat av: Nea

Så mysigt :)

2010-09-08 @ 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0