Ystad


Igår var jag hemma hos söta Therese i Ystad. Hon har nu lämnat jobb och boende i Lund för sin kärlek Daniel i Ystad. Jag tycker sånt är fantastiskt fint. Kärlek är fint!
Igår var det i alla fall en liten sjuksköterskereunion. 6 tjejer från klassen totalt. Det var väldigt synd att Jossi, Steffi & Alex inte kunde, men det är så svårt att få till ett datum när alla kan. 

Therese bjöd på en väldigt mysig och rolig kväll/natt. Vi lagade flygande jakob som vi åt samtidigt som vi hade en form av vinprovning. Det blev så många olika vinsorter att jag fick hoppa över en för att inte må dåligt. I morse fick vi en ordentlig hotellfrukost som höll mig mätt ända till jag kom hem. Latade mig i soffan ett tag och begav mig sen ut på en joggingtur. Premiär för pulsklockan och jag tyckte det var jätteroligt. Fick pusha mig själv på ett annat sätt för att bibehålla en bra puls. Det blev 9,2 km på 51 min med en genomsnittlig puls på 165 slag/min.



Söta Petro, jag och fina Therese



Lisa, Sofi & Ann -fina tjejer <3

Vi bokade in en weekend i Italien alt Frankrike i vår. Ser redan fram emot det.


Efter joggingturen följde jag med Fredde och Martin till Nova där ett PS3 inhandlades. Även det eftertraktade spelet Fifa 11. Nu har vi precis ätit och killarna sitter och spelar. Jag är så trött så tror inte jag kommer vara vaken länge till. Skönt med helg, fast den går för snabbt.






Älskar min fina sambo Fredrik som alltid visar hur mycket jag betyder för honom. Med dig är jag alltid lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0