Limhamn


Igår tittade vi på fotboll i Limhamn. Fredrik åt den största korven jag någonsin sett. God var den visst också!







Idag har medicinkandidater skurit bort födelsemärken på mig. De satt precis under BH-bandet och gick därför sönder ibland och började blöda. Nu är de borta. Det tog ganska lång tid för stygnen fick göras om ett antal gånger. Övning ger färdighet, kul man kan ställa upp ibland. Enormt tråkig nyhet var att jag inte bör (=får) träna tills stygnen är borta, dvs 10 dagar. Det är lång tid för mig. Speciellt nu när jag blivit van att träna något varje dag. Kanske bara hälsosamt med vila?

Ska vänta till älsko kommer hem sen kanske vi kan ta en promenad i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0