LEDIG

Igår blev det styrkegympa på kvällen och efter det stack jag ut och sprang 6 km med älsklingen. Det är roligt att jag nu är så pass tränad att jag kan hålla hans tempo. Det är roligare när man är två. Föreställer mig hur vi kan gå upp tidigt i Thailand och springa på stranden tillsammans. Det måste vara höjden av romantik. Jag är så kär i dig min fina Fredrik.

Idag är jag ledig. Sov till halv tio, stack ut och sprang, gick och handlade, lagade mat och åt. Nu ligger jag i soffan och slöar. Senare blir det spinning och därefter en föreläsning om pulsträning på Gerdahallen. Ska bli väldigt intressant.

Ikväll väntas fint sällskap som ska kolla landskampen med oss.





Kommentarer
Postat av: Lilja

Heja oss iaf, tack för titten... det gick ju inte så bra för Sverige :) alltid lika kul att träffa er.. glädje!

2010-10-13 @ 00:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0