Förkyld


Idag ställde jag in min studiedag och flexade ut för att istället gå hem och kurera mig. Sov gott på soffan hela förmiddagen. Sen har det blivit lite film och tv. Hämtat ett paket på Konsum som innehöll lite saker till Thailand. Andy har varit här på kaffe och kanelbulle.









Jag har träninsabstinens! Vill träna, svettas, bygga muskler och känna mig stark. På måndag sätter jag igång igen så fort stygnen är tagna. Sen blir det extra hård träning i fem veckor fram till Thailandsresan!

Nu äter jag och Fredde morötter med dipp och tittar på Den ofrivilliga golfaren. Söta F har blivit besatt av golf nu. Superkul! Det blir roligt nästa säsong när båda spelar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0