Vår


Fredag: Jobb, löpning och korvgrillande. Även en sväng ner till parken för att titta på elden. Fast vid den tidpunkten var det bara glöd. Jag var oerhört nöjd med kvällen. Precis lagom.





Lördag: En fantastiskt underbar sovmorgon med min stora kärlek. Därefter lämnade han mig och åkte till Gbg med familjen för att heja fram Lunds BK. Själv jobbade jag 14-21:30 och kom hem lagom till att lägga mig.


Söndag:
Jobb 7-15 och därefter skippade jag träningen och cyklade hem och kramades med Fredde istället. Blev bjuden på finmiddag, blodkorv! På kvällen promenerade vi till Skissernas Museum och lyssnade på vårkonsert.





Idag: Idag har jag varit ledig. Sov länge och traskade sen runt i lägenheten och städade lite smått. Sen mötte jag Petro på stan för en fika och därefter köpte jag lite nytt smink på MUS och fina vårtulpaner. Ikväll avklarade jag ett styrkepass tillsammans med Madde. Bra träning.


Imorgon:
Jobb 7-15:30, därefter träning och på kvällen mys med hjärtat.

 

I helgen ska jag göra Göteborg osäkert med Therese. Tusan vad kul det ska bli!

 

Godnatt.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0