Blodomloppet


Igår var jag ledig från jobbet. Gick en promenad på förmiddagen och sen på kvällen sprang jag blodomloppet med några kollegor. Jag nådde alla mina mål och är otroligt stolt över mig själv!





I helgen var det Karneval här i Lund. Planen var att ha lite fest här hemma och sen gå ut på lördagen. Men vi hade så kul här hemma och tiden rann iväg så vi hann inte ner till området innan det stängde. Lika bra det. Har man kul hemma brukar man inte ha lika kul ute har jag lärt mig av erfarenhet.

 

Ikväll och imorgon är det jobb. Sen är det mycket som ska ordnas inför Freddes examensfest. Förstår inte hur jag ska hinna. Fredagkväll ska jag ut och äta i Malmö med jobbet och lördag var det tänkt att åka till Ven med flickorna från klassen innan examensfesten på kvällen. Som det ser ut nu blir det nog inget ven för min del. Får se hur mycket jag hinner fixa.

 

Vissa människor är falska.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0