Bjudning


Igår var det egentligen tänkt att jag skulle fira Jossis 25årsdag med att skaka rumpa med henne. Olyckligtvis blev hon sjuk. Maximal otur. Hoppas det blir av någon gång snart.

Istället blev det middagsbjudning hemma hos oss. Jeppe, Caroline, Madde & Martin kom och åt lasagne och drack cola. Det blev väldigt gott. Första gången jag gjort lasagne från grunden. Brukar fuska och använda färdiga mixar men fortsättningsvis blir det från scratch.









Idag sov jag till halv ett(!). Tror jag behövde det. Är fortfarande trött i kroppen efter helgen i Göteborg. Kl 16 ska jag träna och sen funderar jag på att ta bussen till Hörby och stötta Fredde när han spelar match. I helgen blir det jobb.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0