Tre


Är inne på min tredje dag i horisontalläge. Har läst, tittat på gamla filmer och sovit. Börjar känna mig mycket bättre, vilket gläder mig eftersom helgen lovar mycket skratt och dans. Ska ut med de nya systrarna på jobbet. Först ska vi äta trerätters hemma hos mig och sen dansa på Herkules. Härligt! Det var alldeles för längesen jag var ute och dansade.




Förresten, hur underbart är det inte att solen skiner? Igår drog jag ut vår divan så halva stod på balkongen. Sen låg jag där under täcket och halvsov i solen. Termometern mätte 20 grader på balkongen. Inte dåligt!
Snart är det vår på riktigt. Shorts, klänningar och solglasögon. Love love.

Nu ska jag fortsätta kurera mig. Tjo


Kommentarer
Postat av: Fröken Kajson

Heeej!! Hur mår du??



Vi har bokat var resa för sig, var hotell för sig och bilen för sig! Resorna mestadels genom Kilroys (men i efterhand är de mest besvärliga!!) men även några direkt med de amerikanska bolagen...



Är du sugen på att åka över? :)

2010-03-05 @ 21:36:43
URL: http://frokenkajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0