Schlagerkväll


Igår var en riktigt lyckad kväll. Först mys och mat hemma hos Petro, därefter förfest hos Lisa och slutligen utgång på Hipp. Det var riktigt lyckat. Träffade på några söta ansikten från Eslöv. Blir lite varm i hjärtat då.

Vi uppfann en ny lek. Skaka stegräknaren. Riktigt roligt och man fick en aning om några människor olika tekniker. Haha :)





Idag har jag och Fredde tvättat, sen stack han till Hörby och jag slängde mig i soffan. Nu har hela dagen gått och jag har inte gjort något vettigt alls. Skönt. Ska därför ut och promenera en sväng nu. Möta upp älsklingen som kommer med bussen och gå och handla romsås till kvällsmaten. Ugnstekt lax med bulgur, mums.



-kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0