Måndag


I fredags var jag på födelsedagsmiddag hos Louise. Det var som vanligt super att träffa henne och äta god mat. Många härliga skratt och konstiga konversationer. Söta Louise envisades med att panacottan var för hård och för ovanlighetens skulle var det inte jag som stod för den ironiska kommentaren utan det var Jonna. Härlig tjej!


Fina människor


Innan middagen var jag på Nova med mamma och shoppade loss. Fast inte till mig utan till mams. Det blev väldigt många snygga plagg. Jag har den snyggaste mamman, utan tvekan. Vi åt chicken noodles och tog en fruktsmoothie till efterrätt. Väl hemma på sturegatan lade mamma ut alla inköp på sängen och hade modevisning för mig och pappa.


Mamma modell


Själv köpte jag nya underkläder, baslinnen och lite inredningssaker.




Lördag och söndag jobbade jag så de dagarna var inte alltför händelserika, förutom på jobbet givetvis. Hann med en mysig helgfrukost med älsklingen på lördagen. Långa, härliga frukostar när man sitter och äter och pratar i timmar är underbart.


Smask




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0