Måndag


Så var det måndag igen. Ska jobba mån-tors denna veckan och sen ledig fre-mån. Jag älskar att jobba tre-skift. Variation, sovmorgon och lediga dagar mitt i veckan.

Middag och utgången i lördags var super! Vilka härliga tjejer jag jobbar med. Kommer bli fler lyckade utekvällar känner jag på mig. Kom inte hem förrän kvart i fyra och vaknade vid tio igår. Alltså var jag ganska trött igår. Hade familjen på middag igårkväll. Pappa fixade cykeln och mamma kom med inredningsförslag. Ni är så fina ni.

Nu ska jag bege mig mot stan och köpa olja till cykelkedjan. Sen jobb.











Skötsamma sjuksköterskor shakar!



Kommentarer
Postat av: Camilla

vad kul med så mkt uppdatering!!

tv hyllan blev jätte fin! :)

skönt att du mår bra och att livet, jobbet allt sådant känns bra!

snart ska vi träna ihop! :)

love

2010-03-09 @ 01:23:51
URL: http://cams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0