Lördag


Usch, det var riktigt segt att gå upp i morse. Kall och tom lägenhet och knappt en människa ute. Unnande mig att åka buss till jobbet för en gångs skull. Kompenserade med ett spinningpass direkt efter jobbet. Tog i ordentligt och var genomsvettig när passet var slut. Härligt!

Therese hade som tur var en lyckad kväll igår. Det var lätt värt att jobba för dig för din skull!

Vi har kul på jobbet!


Nu ligger jag i soffan och kollar på Twilight. Det kan tänkas vara det enda positiva med att vara ensam hemma. Ingen som klagar på hur många gånger jag kollar på filmen. Det är konstigt, men vissa filmer kan jag se hur många gånger som helst utan att tröttna. Fast när jag tänker efter har jag hellre Fredde här än kollar på vampyrer.

Imorgon är jag ledig. Ska tvätta, städa, träna och sen ut och äta med hjärtat.


-hopp

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så söt du är i dina jobbkläder :)

2010-03-31 @ 22:50:52
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0