Ledighet


Fyra dagars ledigheter står inte längre vid dörren utan är inne i lägenheten. Nu ska jag återhämta mig och ha roligt innan det är dags att gå till jobbet på tisdag. Fast denna veckan har varit rolig, jag har känt mig duktig igen för första gången på länge. Härlig känsla.

Har planerat en shoppinghelg med Therese i Götet i maj. Så kul! Längtar.


I veckan damp mitt examensbevis ner i lådan. Nu är det ifyllt och ivägskickat. Avgiften för legitimationen är också betald så nu väntar jag bara på det slutgiltliga. Min legitimation.






Nu ska jag ner till stan och leta upp en billig klänning till imorgon när vi ska ut och dansa. Sen ska jag ta bussen till Hörby och provköra en bil med älsklingen och därefter middag hos svärföräldrarna. Blir en bra helg detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0