Fredagsmys


Snart har ännu en vecka passerat. Har haft fullt upp med jobb och träning. Mindre tid för sambon dock, väldigt tråkigt. Han är dessutom inte hemma denna helgen. Det ekar i lägenheten. Usch för ensamhet.

Skulle egentligen varit ledig i helgen med fina Therese ville gå ut och dansa idag och jag kände inte för det så kunde lika bra jobba. Så ikväll lägger jag mig tidigt och sen upp i ottan för att jobba.

Idag tränade jag styrkegympa på Gerda efter jobbet. 1,5 timme med gympa, stångövningar, löpning och cirkelgympa. Jag tror jag sträckte baksida lår. Aj.

Nu har jag ätit en god sallad och tittar på en gammal film.







Kommentarer
Postat av: Jessie

Haha :) Du är ju för go! Hoppas jobbet går bra i helgen och att du inte är alltför rädd hemma i lägenheten!

2010-03-27 @ 15:41:37
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0