Dansa dansa


Nu är jag på fötterna. Eller det var jag redan igår, skönt. Igår blev det en tripp till IKEA med Fredde för att leta upp en ny tv-bänk. Den i hade var alldeles för klumpig med den nya möbleringen så det fick bli en som inte var så djup utan istället kompenserade på höjden. Är nöjd med resultat.



Fick inviga solglasögonen igår. Kände mig riktigt snygg bakom ratten!


En enkel vit bokhylla blev det, stiligt.

I skrivande stund står F och diskar och jag latar mig i soffan. Han passade på att ta en svängom i vardagsrummet innan och jag knep ett suddigt foto.



Vilken härlig dag det är idag. Lördag, som för min del innebär middag och dans, och solen skiner för fullt in i lägenheten. Känner mig så lycklig!




Snart ska jag ge mig iväg och träna. Sen handla inför kvällens bjudning. Åh vad kul det ska bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0