AIDS

Kvällspasset igår var super. Är så glad att jag jobbar med engagerade, omtänksamma och kunniga människor. Även dagen idag var bra. Fast med viss besvikelse tyärr.

Efter jobbet var det dags för ett spinningpass. Det tråkigaste men samtidigt mest svettiga träningspasset. Kan jämnställas med att cykla i en nederbörd av svett. Svettstorm, svettigt. Svett. Svett. Men ack så skönt efteråt.

Därefter gick jag ner till resebyrån och BOKADE resan till Thailand i höst. Åh, vad jag längtar!



Förresten. H&M släpper en kollektion i maj som heter FASHION AGAINST AIDS. Många fina plagg. Bl a den här klänningen som jag tänker lägga vantarna på.





Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh tack :) Det är från JC!



Så himmla härligt med resa :)

2010-03-24 @ 23:10:25
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0