Sol


I fredags var jag på Elyssée med jobbet och åt fondue. Som vanligt var det fantastiskt gott och jag gick säkerligen upp 10 kg den kvällen.



Kl 7 steg jag och Fredde upp på lördagen och började ordna inför kvällens festligheter. Det blev en riktigt lyckad examensfest och älsklingen fick jättemånga fina presenter till hemmet. Bland annat en stor kristallskål från Orrefors. Av mig och svärföräldrarna fick hans en snygg klocka och lite kläder.

 


I söndags var åkte jag och F till Malmö och tittade på när mitt kusinbarn dansade och därefter blev det lunch i Ljunghusen.





I måndags var det jobb och sen sprang jag hem. Igår var jag på ALERT-utbildning. Mycket bra, givande och rolig dag. Jag vill verkligen bli IVA-syster, det är så häftigt. Alla kunskap och hantering av de svårt sjuka patinterna är fantastiskt. Det är min dröm!

Idag gick jag upp tidigt tillsammans med älsklingen, hade tvättid 6-10. Inte jätterolig tid med våra tvättkorgar svämmande över så det var tvunget. Sen cyklade jag och handlade och därefter diskade och städade jag lägenheten. En riktigt effektiv Klara idag. Nu ska jag gå upp till jobbet och sen ikväll springa hem igen. Jag har ett mål med löpningen. Göteborgsvarevet nästa år. Jag ska klara det. Jag ska.

Imorgon är det jobb till 15:30 och sen studentfirande i Höör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0