SJUK


Min tredje sjukdag är jag inne på nu. Mindre kul att ligga i soffan och sängen hela tiden. Förlorar dessutom så mycket pengar när man är sjuk. Dumma karrensdag. Det värsta med att vara sjuk för min del är dock att jag inte kan träna. Vill inte tappa allt jag tränat så hårt för. Häromdagen sprang jag 7 km på 40 min. Mitt mål i Göteborgsvarvet är förvisso att ta mig runt men helst under 2 tim. Jag tror det är ett rimligt mål.

Nu ska jag fortsätta snora och hosta. Blä.

 


Fina älsklingen tar bra hand om mig när han är hemma.




Midsommar ska bli riktigt kul. Hoppas bara jag är frisk..
Många härliga människor ska samlas. God mat & dryck + lekar.




-sommarkärlek

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0