Mask


Idag är jag ledig. Sov till elva och sen förflyttade jag mig till soffan och började titta på New Moon. Efter besvikelsen på SATC 2 ser jag fram emot tredje delen i twilight-sagan. Får se vem jag får med mig den 30e juni.

Har lagt på en ansiktsmask också. Så nu går jag runt i lägenheten som ett levande spöke. Tur att vi bor på fjärde våningen så jag inte skrämmer någon förbipasserande.






I Borås köpte vi ,förutom fina sommarplagg, även nya kuddar till soffan. Riktigt mysiga att vila huvudet på en ledig dag. Har bytt ut fisken vi hade ovanför soffan mot lite pappa-tavlor. Älskar att min pappa har målat så många fina tavlor i sin ungdom som jag kan ha i mitt hem. Det blir personligt.



Vårt fina hem!


Fina fynd från Filippa K.



Nu är det lunchdags. Senare blir det träning och ikväll avskedmiddag för söta Jenny hemma hos Sofi.







kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0