Syndat

Härliga måndag. Sov till tio och har sedan dess legat i soffan och myst. Lediga dagar är till för återhämtning har jag hört. Hade tänkt träna idag men lår och rumpa skriker träningsvärk. Det får bli en tripp till svärföräldrarna i Hörby istället.

Imorgon jobbar jag C-tur och ska dessförinnan möta upp söta Petro för lunch.



Jag har spanat in de här snyggingarna sedan höstat men tyckt att priset (3800kr) var lita väl saftigt. Till min förtjusning var de nu nedsatta till 1500kr. Ett par kvar, min storlek. Såg det som ett tecken och klickade därför på "beställ". Nu, på väg hem till mig;





Kommentarer
Postat av: Steffi

Jag kunde inte låta bli HM :)

2010-01-25 @ 17:44:49
URL: http://steffigalbe.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag gillar dom! :D

Så luftigt ert vardagsrum har blivit! Jätte fint!

Leker mer är gärna på torsdag!

Skickar sms!

love

2010-01-26 @ 14:21:31
URL: http://cams.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0