Sugen på annat

Examineringen och opponeringen igår gick bra. Liksom de flesta andra fick vi några kompletteringsuppgifter som snart är färdiga. Lite frusterande korrigeringar att göra som vi ändrat efter vår handledares tycke. Känns skönt för nästa ssk-kull att de ska göra om hela kursen så alla kandidatuppsatser kan bedömas på ett likvärdigt sätt.Tänk att jag är sjuksköterska nu.. nästan. På fredag kan jag säga det och då är det definitivt. Underbart!

Igår smygfirade jag och F min examen med bio i Malmö. Avatar 3D. Den var dålig.. Jag hade stora förväntningar men ingen uppfylldes. Jag satsar istället på att se "Det regnar köttbullar" senare. Den är nog en riktig höjdare!





Idag ska jag bege mig till Eslöv och så smått börja förbereda inför fredag. Kommer bli en stor skara människor hemma på Sturegatan. Ska bli mysigt! Senare på kvällen blir det utgång i Lund med den yngre delen av festdeltagarna. Skoj!




Jag är fortfarande sugen på att göra en h&m-beställning... usch jobbiga i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Nea

GRATTIS TILL EXAMEN! Keep up the good work!

KRAM

2010-01-13 @ 20:27:22
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0