Rubrik


När en vecka passerat är jag sjuksköterska. Ofattbart. Tre år har gått otroligt snabbt. Nästa steg är arbetslivet. Ska bli skönt med en arbetsplats, en fast punkt, där man känner sig hemma. Nu ska jag inte ta ut segern i förväg, men ska inte heller måla fan på väggen. Lika bra att gå in med positiva tankar så man kommer ut på samma sätt.

Ikväll tar jag det lugnt i soffan efter ännu ett träningspass. F är i Hörby på tipslördag hos sin bror. Emma är på väg hit från Åhus i skrivande stund. Alltså är hon inte här förrän om drygt en timme.



Nu längtar jag efter våren. Shorts, blusar, linnen och converse. Fina tider..




Usch H&M har så mycket fint..


Nej Klara! Shoppa inte!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh ja det är stora ha-begär på H&Ms vårkollektion! Mumma!



Kram

2010-01-13 @ 20:22:24
URL: http://hellonea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0