Let´s nose

En härlig vecka har passerat. Jobbat tre pass och däremellan shoppat, tränat, umgåtts med fina vänner och familj. Jag trivs otroligt bra med tillvaron just nu. Trodde jag nog inte jag skulle kunna göra för 10 månader sen. Viktigast att leva i nuet, så det är mitt fokus.

Skorna fick tyvärr åka tillbaka, dragkedjan bak skar in i hälsenan. Men lika bra det för jag fyndade ny chinos, en kofta och ett armband från filippa k istället.

Igårkväll var vi hembjudna till Andersson/Lilja för fredagsmys. Det blev onyttigheter i stora mängder. Pizza, godis, chips och glass med varma hallon. Så gott, så gott! Tröstar mig med att jag nått nya mål i min träning. Det går bra nu. Vi spelade lite spel och tittade på Let´s Dance. Herr Andersson upplyste mig om en deltagares storlek på näsan. Fascinerande!





Idag har Jippa & Martin bjudits på stor frukost hemma i lägenheten. Tycker frukosten på helgen är så mysig, när man kan sitta länge och äta mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0