Feber


Jag har fått feber, Twilightfeber. Attsingen vad bra filmen är. Men får titta på den när Fredrik inte är hemma eller sover för han tror jag är tokig annars.

Idag sov jag länge. Sen kollar jag film (hemlis), lagade mat och bar mig därefter upp till sjukhuset. Det är mysigt att gå hem från ett kvällspass när man bli mött halvvägs av hjärtat. Han sprang i slutet precis som i en romantisk film. Vi är fjöntiga.

Nu får jag snart lägga mig. Imorgon tänkte jag läsa igenom arbetet några gånger innan arbetspasset. Inte många pass kvar som undersköterska nu. Sen blir det annan titel.

Är förresten otroligt lycklig över hur många som ska följa med mig och dansa på AF-borgen på min examensdag. Det spritter i benen bara jag tänker på det!


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0